Publikacje
Wykaz najważniejszych publikacji:
- Uroda J, Moc Linkedina – od marki osobistej do sprzedazy [w:] Magazyn Social Media Manager, Wydawnictwo Forum Media Polska, nr 7/2018 <pobierz pdf>
- Uroda J, Szczepańska-Woszczyna K., Rola e-mail marketingu w komunikacji z interesariuszami szkoły wyższej [w:] Studia Ekonomiczne pod redakcją Macieja Mitręgi i Andrzeja Bajdaka, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2015
- Uroda J., Ratajczak S., Innowacje dydaktyczne jako element przewagi konkurencyjnej na rynku uczelni wyższych, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2015
- Uroda J., Student jako kluczowy interesariusz uczelni wyższej w kontekście dwukierunkowej komunikacji internetowej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, Sosnowiec, 2014
- Uroda J., Szczepańska-Woszczyna K., Kształcenie inżynierskie w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej [w:] Kształtowanie kluczowych kompetencji inżynierskich w perspektywie oczekiwań podmiotów otoczenia społeczno-gospodarczego, praca zbiorowa pod redakcją naukową Katarzyny Szczepańskiej-Woszczyny, Sabiny Ratajczak i Angeliki Pabian, Wydawnictwo WSB, 2014
- Uroda J., Lis M., System zarządzania projektami i funduszami unijnymi na przykładzie doświadczeń europejskich [w:] Zarządzanie projektami i funduszami unijnymi w świetle standardów międzynarodowych / praca zbiorowa pod redakcją naukową Marcina Lisa, Wydawnictwo WSB, 2014
- Zastosowania informatyki w gospodarce i biznesie, praca zbiorowa pod redakcją naukową Macieja Rostańskiego i Jacka Urody, Wydawnictwo WSB, Dąbrowa Górnicza, 2013
- Uroda J., Internet as an interactive medium in marketing communication of higher education [w] Theory in Management, praca zbiorowa pod redakcją Štefana Hittmára, Žilina, 2013
- Uroda J., Szczepańska-Woszczyna K, Komputerowe wspomaganie procesów zarządzania uczelnią wyższą na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej [w:] Internet w społeczeństwie informacyjnym. Zastosowania Internetu i systemów komputerowych, praca zbiorowa pod redakcją naukową Ryszarda Pregiela i Macieja Rostańskiego, Wydawnictwo WSB, Dąbrowa Górnicza, 2013
- Uroda J., Morańska D., Tkacz P., Projekt strategii wdrożenia e-learningu w szkole wyższej, [w:] Kapitał intelektualny w szkołach wyższych, praca zbiorowa pod redakcją Aleksandry Kantorowicz, Wydawnictwo Vistula, Warszawa 2012
- Uroda J., Rola serwisu internetowego uczelni wyższej w komunikacji marketingowej, [w:] Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej. Komunikacja marketingowa uczelni. Praca zbiorowa pod redakcją Katarzyny Szczepańskiej-Woszczyny i Zdzisławy Dacko-Pikiewicz, Dąbrowa Górnicza, 2010
- Uroda J., Zastosowania chatbotów w marketingu internetowym, [w:] Zarządzanie przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej, praca zbiorowa pod redakcją naukową A. Kapczyńskiego, Dąbrowa Górnicza, 2010
- Uroda J., Kluczowe elementy funkcjonalnego i użytecznego serwisu internetowego uczelni wyższej, Wydawnictwo Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, 2010
- Społeczeństwo informacyjne. Informatyczne systemy zarządzania, praca zbiorowa pod redakcją naukową Zdzisławy Dacko-Pikiewicz, Katarzyny Szczepańskiej-Woszczyny, Jacka Urody, Dąbrowa Górnicza, 2008
- The Internet – challenges and threats, praca zbiorowa pod redakcją Tadeusza Wieczorka i Jacka Urody, Dąbrowa Górnicza, 2008
- Uroda J., Proces pozycjonowania witryny internetowej w wyszukiwarkach, [w:] Podstawy budowy i oprogramowania sieci typu Internet. Praca zbiorowa pod redakcją Andrzeja Grzywaka i Jerzego Klamki, Dąbrowa Górnicza, 2007
- Uroda J., Reklama internetowa narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej firmy, [w:] Konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowym. Praca zbiorowa pod redakcją Krystyny Kowalskiej, Dąbrowa Górnicza, 2007
- Uroda J., Internetowy serwis pracy jako platforma wymiany informacji, [w:] Edukacja wobec rynku pracy i integracji europejskiej. Praca zbiorowa pod redakcją Katarzyny Szczepańskiej-Woszczyny i Zdzisławy Dacko-Pikiewicz, Dąbrowa Górnicza, 2007